300 ST-R RACING
- SHERCO
-
Аксесуари
- Акумулятори
- Крашпади та слайдери
- Багажні аксесуари
- ГІДРАТОРИ
- Зарядні пристрої
- Інші аксесуари
- Мірні колби та каністри
- Мото інструменти
- Моторюкзаки та мотосумки
- Наліпки
- Обслуговування шин та коліс
- Підігрів керма
- Підніжки та підіймачі для мотоциклу
- Протиугонні системи
- Сувеніри
- Тримачі та зарядні пристрої для гаджетів
- Чохли та накидки на мотоцикл
- Масла та хімія
- Мотоекіпування
- Мотозапчастини
- Мотоцикли
Ваш кошик порожній!
Опис товару
У 2023 модельному році вся лінійка мотоциклів TRIAL RAICING отримала абсолютно нові шасі та двигуни. Загальне зниження сухої маси, порівняно з 2022 роком, склало 3,5 кг. Тепер суха вага мотоцикла становить лише 67 кг. Усі моделі отримали інжекторну систему живлення з форсункою, розташованою безпосередньо в корпусі дросельної заслінки. Безліч інших значущих змін у 2023 році дають нам змогу стверджувати, що SHERCO - гравець номер один у всьому світі в розвитку виду спорту TRIAL.
Оновлення
- Повністю новий дизайн
- Новий графічний набір
- Новий двигун з уприскуванням палива: легший (зниження ваги на 4,5 кг), компактніший, ефективніший на всіх обертах
- Нове шасі: покращена геометрія, інтегрований захист рами, підвищена жорсткість та покращена керованість
- Легша та компактніша 5-ступінчаста коробка передач
- Мембранна система зчеплення з 3 регульованими положеннями для зміни поведінки та гнучкості
- Більш гнучкий маятник, що забезпечує покращене зчеплення та зменшує ефект ланцюга
- Новий повітряний блок зі спрощеним доступом до фільтрів
- Покращені ланки підвіски
- Нові підніжки для ніг
- Новий перемикач передач і нова педаль гальма з системою захисту від забивання брудом
- Гальмівна система BRAKTEC, головний циліндр і робочий циліндр зчеплення
- 2-сторонній задній амортизатор REIGER з новими покращеними налаштуваннями
- Алюмінієва вилка TECH
- Шини MICHELIN
Двигун
300 ST
Об'єм
294cc
Діаметр і ход
79x60mm
Подача палива
Electronic Injection
Змащування
1 % Blend
Паливо
SP 98
Охолодження
Рідинна система з примусовою циркуляцією
Start
Редукторна система зі складним важелем
Вихлоп
Трубчастий профіль Хром-молібден
Трансмісія
5-ступінчаста послідовна коробка передач, первинні шестерні та ланцюгова вторинна
Щеплення
Гідравлічна, мембранна система
Запалення
Hidria Digital
Шасі
Трубчастий профіль Хром-молібден
Бак
2,2 L
Гальма
Гідравлічна активація, плаваючі 185 мм (7,28 дюйма) спереду та 145 мм (1,54 дюйма) ззаду
Передня підвіска
Tech
Задня підвіска
Прогресивна система з керуючою тягою - хід 165 мм
Амортизатор задній
Reiger
Передні колеса
Morad 21" Black rim
Задні колеса
Morad 19" Black rim
Колісна база
1310mm
Кліренс
350mm
Висота сидіння
704mm